رنگ ہماری شخصیت کا جذباتی اظہار ہیں۔ رنگ آپ کے سامعین کے جذبات اور طرزِ عمل کو براہِ راست متاثر کرنے کی طاقت رکھتے ہیں۔ جب آپ دن بھرلوگوں کے ساتھ بات چیت کرتے ہیں، یہ آپ کو رویے کے اضافی اختیارات دیتے ہیں۔
شخصیت کی طاقتوں اور حدود کا ادراک ہر شعبہ ہائے زندگی کے لیے اہم معلومات ہیں، تاکہ مثبت طرزِ عمل کے لیے ایک محرک فراہم کرتے ہوئے مقاصد کے حصول کو ممکن بنایا جا سکے۔
رنگوں کی نفسیات اور ان کے معنی کا مطالعہ کاروبار، برانڈنگ، روحانیت، تصوف، ہمارے ذاتی ذوق اور انتخاب کے علاوہ مختلف شعبوں کا احاطہ کرتا ہے۔
آپ حیران ہوں گے کہ رنگ ہمارے کام کرنے اور سوچنے کے انداز کو کتنا متاثر کرسکتے ہیں۔
٭ سرخ رنگ:۔ اگر آپ کا پسندیدہ رنگ سرخ ہے، تو آپ طاقت اور کنٹرول چاہتے ہیں۔ آپ چیزوں اور لوگوں کو جوڑ توڑ کرنے میں بھی بہتر ہوسکتے ہیں۔ آپ کو اپنی طاقت اور آزادی سے دستبردار ہونا مشکل لگتا ہے۔ ممکنہ طور پر آپ سکول میں کافی مایوس رہ چکے ہیں۔ کیوں کہ آپ کی زندگی میں بات محدود تھی اورمعمول کی بہت سی چیزوں کی پیروی کرنا پڑی۔ تعلقات میں آپ چیزوں پر کام کرنا پسند کرتے ہیں اور اپنے ساتھی سے بھی یہی توقع رکھتے ہیں۔ آپ جذبہ اور شدت سے پیار کرتے ہیں۔ آپ جرأت مندانہ، پُرعزم، ماخوذ، مستقل مزاج اور پہل کرنے یا اپنے ذہن کا اظہار کرنے سے بے خوف ہوتے ہیں۔ آپ تیزی سے سوچتے ہیں اور جلدی سے چیزیں سمیٹ لیتے ہیں۔ تاہم اگر آپ کو کسی کام میں دلچسپی نہیں، تو آپ کے ذریعے کچھ کرنا مشکل ہوسکتا ہے۔ آپ قایدانہ کرداروں میں رہنا پسند کرتے ہیں یا جہاں آپ کو کچھ حد تک خود مختاری مل سکتی ہے۔
٭ نیلا رنگ:۔ اگر آپ کا پسندیدہ رنگ نیلا ہے، تو آپ زندگی میں معنی اور اہمیت کی تلاش میں ہیں۔ آپ کو اپنے ماحول اور تعلقات کی دیکھ بھال، حوصلہ افزائی اور تعاون کرنے کی ضرورت ہے۔ آپ جو کچھ بھی کرتے ہیں، اس میں آپ مستند اور منفرد محسوس کرنا چاہتے ہیں۔ آپ تعلقات میں سالمیت اور اتحاد کو اہمیت دیتے ہیں۔ آپ قدرتی رومانوی اور پرورش کرنے والے ہیں۔ آپ لوگوں، پودوں اور جانوروں کی پرورش سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔ بچپن میں، آپ نے پہچان کی کوشش کی اور مسترد کرنے کے لیے کافی حساس تھے۔ آپ کو سکول اور دنیاوی معمولات کو ایڈجسٹ کرنے میں دشواری کا سامنا کرنا پڑا ہوگا۔ کیوں کہ آپ کا ذہن انتہائی تخیلاتی تھا۔ آپ نے مقابلے کی بجائے حوصلہ افزائی کے ماحول میں بہتر کام کیا۔ اپنی بالغ زندگی میں بھی، آپ اپنے آپ کو دریافت کرنے کی جستجو میں خود کو پاسکتے ہیں۔ رشتوں میں، آپ ہم آہنگی کے رشتوں کی تلاش کرتے ہیں جہاں آپ حقیقی رومانوی ہوسکتے ہیں۔ آپ اپنے رشتوں میں پھول، موسیقی، کینڈل لائٹ ڈنر، گرم جوشی، ہم دردی اور معیاری وقت لانے کے اشاروں سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔ آپ ایسے رابطوں سے لطف اندوز ہوتے ہیں جو اظہار اور قبولیت کی حوصلہ افزائی کرتے ہیں۔ آپ جذبات کی بنیاد پر فیصلے کرنے کا امکان رکھتے ہیں۔ آپ کو سمجھنا اور تعریف کرنا چاہتے ہیں۔ آپ لوگوں کے درمیان تنازعات کو حل کرنے میں اچھے ہیں۔
٭ سبز رنگ:۔ اگر آپ کا پسندیدہ رنگ سبز ہے، تو آپ فطری بصیرت والے، غیر موافق اور مسایل حل کرنے والے فرد ہیں۔ آپ ذہانت، بصیرت، انصاف اور انصاف کی قدر کرتے ہیں۔ آپ چیزوں، عمل یا کیے گئے فیصلوں کے کام کے پیچھے علم، سمجھ، وضاحت اور جوابات تلاش کرتے ہیں۔ آپ اپنے معیار کے مطابق جیتے ہیں۔ اپنے بچپن میں آپ نے ذہنی طور پر حوصلہ افزائی کرنے والے مضامین میں غیر معمولی طور پر اچھا کام کیا۔ آپ روٹین سیٹ پر آنکھیں بند کرکے پیروی کرنے کی بجائے اپنے بڑے مفادات پر کام کرنے کی طرف زیادہ مایل ہیں۔ آپ اپنے آپ کو اتھارٹی سے سوال کرتے ہوئے بھی پا سکتے ہیں۔ کیوں کہ آپ فطری پیروکار نہیں۔ تعلقات میں آپ ’’ہیڈ اوور ہارٹ‘‘ نقطۂ نظر سے رہنمائی کو ترجیح دیتے ہیں۔ امکان ہے کہ آپ اپنے جذبات کو بار بار دہرائیں گے۔ اگر آپ اپنے جذبات پر بہت زیادہ قابو پاتے ہیں، تو آپ بے چین ہو جاتے ہیں۔ آپ اپنا جذباتی تعلق قایم کرنا پسند کرتے ہیں، لیکن جب آپ محبت بھرے وقت میں نہیں ہوتے، تو آپ اپنی توانائیاں اپنے کام یا زندگی کے دیگر مفادات میں لگانا چاہیں گے۔ کام پر آپ اپنی ذہانت کے لیے چمکتے ہیں۔ آپ کو نئی چیزیں اور تصورات سیکھنا پسند ہے۔ آپ کام کرتے ہوئے بھی اعلا اخلاق کی پاس داری کرتے ہیں۔ آپ اپنے اچھے کام کی تعریف کرنا پسند کرتے ہیں۔ آپ مضبوط ارادے والے ہیں۔
٭ پیلا رنگ:۔ اگر آپ کا پسندیدہ رنگ پیلا ہے، تو آپ ایک پُرامید، خوش مزاج اور تخلیقی قسم کے فرد ہیں۔ آپ لوگوں کے ساتھ گپ شپ کرنا پسند کرتے ہیں۔ آپ زیادہ دیر تک تنہائی میں نہیں رہ سکتے۔ انفرادیت کا اظہار آپ کو قدرتی طور پر آتا ہے۔ خوشی اور مسرت کے جذبات آپ کو متحرک رکھتے ہیں۔ دوست بناتے وقت آپ کافی حد تک انتخابی ہوتے ہیں۔ کیوں کہ آپ بڑے گروپوں کی بجائے مضبوطی سے بنے ہوئے خوش سماجی گروپ کو ترجیح دیتے ہیں۔ آپ اپنے جذبات کو اپنے اعلا توانائی والے غلط رویے کے پیچھے چھپانے میں اچھے ہیں۔ منفی حالات میں آپ مغرور بھی ہوسکتے ہیں۔ رشتوں میں آپ کو حال میں رہنا پسند ہے۔ آپ ان شراکت داروں کے ساتھ اچھی طرح ملتے ہیں جن کے ساتھ آپ اپنی آزادی اور سماجی زندگی کو برقرار رکھ سکتے ہیں۔ آپ ایک کرشماتی، تفریحی، پُرجوش ساتھی ہیں۔ آپ کو نئے لوگوں سے ملنا اور پاگل تجربات یا مہم جوئی کرنا پسند ہے۔ آپ ایسے شراکت داروں کے ساتھ اچھا کام کریں گے جو مستحکم ’’گراؤنڈنگ انرجی‘‘ پیش کرسکتے ہیں۔ آپ ایسے کرداروں کے لیے موزوں ہیں جو آپ کو تخلیقی صلاحیتوں اور لوگوں کے ساتھ تعاون کے لیے جگہ دیتے ہیں۔ آپ کو اپنے کام میں بے ساختگی پسند ہے۔ آپ کو نئے خیالات پیدا کرنا پسند ہے۔ آپ اعداد و شمار اور حقایق کی بنیاد پر فیصلے کرنے میں بھی اچھے ہیں۔ آپ اچھے مالیاتی فیصلے بھی کرتے ہیں۔ بعض اوقات، آپ بہت تیزی سے کود سکتے ہیں اور چیزوں میں جلدی کرسکتے ہیں۔ آپ کا ایک مضبوط آزاد سلسلہ ہے۔ آپ معلومات اور نیٹ ورکنگ تلاش کرنے میں اچھے ہیں۔
٭ کالا رنگ:۔ اگر آپ کا پسندیدہ رنگ کالا ہے، تو آپ ایک مضبوط ارادے، پُرعزم، پُراعتماد، خودمختار اور خطرہ مول لینے والے فرد ہیں۔ آپ اپنے کام کے ساتھ ساتھ تعلقات میں بھی سنجیدہ، دھمکی آمیز اور مستند دکھائی دے سکتے ہیں۔ آپ ایک روایتی اور قدامت پسند فرد ہیں جو پُراسراریت، خوب صورتی، شدت، وقار، نفاست اور شایستگی سے بالاتر ہیں۔ آپ کی ظاہری شکل ظاہر کرتی ہے کہ آپ اپنی حقیقت پر مکمل کنٹرول رکھتے ہیں، تاہم آپ اندر سے کافی غیر محفوظ ہو سکتے ہیں۔ آپ جرأت مندانہ حرکتیں کرتے ہیں، لیکن تعریف کی توقع میں نہیں۔ اگرچہ آپ توجہ سے محبت کرتے ہیں۔ آپ کو اکثر اپنی حیثیت اور طرزِ زندگی پر بھی رشک آتا ہے۔ تعلقات میں آپ لوگوں کو ایک فاصلے پر رکھتے ہیں، تاکہ آپ اپنے جذبات اور رازوں کی حفاظت کریں۔ آپ کچے احساسات کو جذب کرنے میں وقت لگاتے ہیں۔ یہ آپ کے مسترد ہونے کا خوف بھی ہوسکتا ہے، جو آپ کو اظہارِ خیال کرنے سے روکتا ہے۔ آپ بعض اوقات باغی بھی ہو سکتے ہیں۔ کام پر آپ میں کسی بھی چیز کو کامیاب بنانے کی غیر معمولی صلاحیت ہے۔ آپ ہمیشہ اگلی بڑی چیز پر ہوتے ہیں۔ آپ چاہتے ہیں کہ ہر چیز کامل ہو یا کم از کم کامل کے قریب ہو۔ آپ اپنے کام میں طریقۂ کار کو ملحوظِ خاطر رکھتے ہیں اور سیدھے ہیں۔ آپ پیشہ ورانہ مہارت کی پابندی کرتے ہیں۔ آپ سب کچھ خود کرنے کی کوشش کریں گے۔ آپ کو دوسروں سے مدد مانگنے میں مشکل پیش آتی ہے۔ آپ حکام کے خلاف بغاوت کرسکتے ہیں۔
٭ سفید رنگ:۔ اگر آپ کا پسندیدہ رنگ سفید ہے، تو آپ ایک امن پسند، مریض ہم درد، پُرسکون، منظم اور محتاط قسم کے فرد ہیں۔ آپ تصادم سے پرہیز کر تے ہیں۔ آپ ایک ذہین شخص ہیں جو عفت، پاکیزگی اور معصومیت کے لیے کھڑا ہے۔ آپ سادگی، صفائی اور امن کے لیے کوشاں ہیں۔ آپ کو آپ کی پُرسکون موجودگی اور پُرامن فطرت کے لیے تلاش کیا جاتا ہے۔ آپ زیادہ تر حالات سے سفارتی طور پر نمٹتے ہیں۔تعلقات میں، آپ فیاض، مہربان اور اچھے سننے والے ہیں۔ آپ اس بات کو یقینی بناتے ہیں کہ دوسرے شخص کے ساتھ اچھا وقت گزرے۔ آپ پُرامن ترتیبات سے حوصلہ افزائی کر رہے ہیں۔ آپ تصادم سے بچنے کے لیے اپنی طاقت میں کچھ بھی کریں گے، چاہے اس کے لیے اس شخص کے سامنے صریح جھوٹ بولنا پڑے۔ آپ کا مقصد اچھے ہونے سے زیادہ اچھا محسوس کرنا ہے۔ آپ کو اپنی انفرادیت کے لیے قبول کرنے کی ضرورت ہے۔ ہوسکتا ہے کہ آپ ہر سطح پر پُرامن اور ہلکے ہوں لیکن آپ کے پاس ایک مضبوط، خاموش ضد ہے…… جو اس وقت ظاہر ہوتی ہے جب آپ کے ساتھ غیر منصفانہ سلوک کیا جاتا ہے۔ آپ کو آس پاس کا باس ہونا پسند نہیں۔ کسی کو آپ کے ساتھ سخت الفاظ کا استعمال نہیں کرنا چاہیے۔
٭ گلابی رنگ:۔ اگر آپ کا پسندیدہ رنگ گلابی ہے، تو آ پ ایک زندہ دل، مزے دار، آسانی سے چلنے والے، ہوشیار، حقیقی بچوں کی طرح اور سماجی تتلی قسم کے فرد ہیں۔ آپ غیر مشروط محبت چاہتے ہیں۔ آپ ایک فیاض شخص ہیں ……جو دوسروں کی ضروریات کو آپ سے پہلے رکھیں گے۔ آپ دل کش ہیں۔ آپ خاندان اور دوستوں کے ارد گرد رہنے کو بہت اہمیت دیتے ہیں۔ آپ ایک رومانوی شخصیت کے حامل فرد ہیں۔
قارئین:۔ رنگ شخصیت کے آئینہ دار ہیں۔ آپ کو جو رنگ پسند ہے، اپنی خصلتوں اور رویوں کا مذکورہ رنگ کے تناظر میں جایزہ لیں۔ جو خصلتیں آپ میں پہلے سے موجود ہیں، ان پر مزید کام کیجیے اور جو اچھی خصلتیں آپ کی شخصیت کا حصہ بن سکتی ہیں، انھیں کھلے دل کے ساتھ قبول کیجیے اور ان پر کام کیجیے۔
…………………………………….
لفظونہ انتظامیہ کا لکھاری یا نیچے ہونے والی گفتگو سے متفق ہونا ضروری نہیں۔ اگر آپ بھی اپنی تحریر شائع کروانا چاہتے ہیں، تو اسے اپنی پاسپورٹ سائز تصویر، مکمل نام، فون نمبر، فیس بُک آئی ڈی اور اپنے مختصر تعارف کے ساتھ [email protected] یا [email protected] پر اِی میل کر دیجیے۔ تحریر شائع کرنے کا فیصلہ ایڈیٹوریل بورڈ کرے گا۔